Tuesday, April 7, 2009

topic best di pelita

haha ! new experience bebeh ! tdy aku , sarah , nelly , neena dgn cerap lepak pelita nk mkn laa nasi kandar pelita yg mmg sedap . sedang sedap duk berckp ngan berlepak tibe2 meja belakang aku ni ada laaa ahli-ahli politik dari parti ( tak boleh disebut) sedang lepak minum jugak . tgh rest kot. tibe2 dtg otak aku yg gile nk g tanye saje2 interview aceyh budget laa kan nk g tanye wakil rakyat tu ' assalmmualaikum pakcik , kami pelajar undang2 dari uitm nk tanye berapa2 soalan dkat pakcik , boleh tak ? ' aku tanyeee wakit rakyat tu weyy . haaha ! die pwn jawab laa soalan2 yg ditanye . hmm , soalan ditanye dn jawapan yg diberikan sungguh bernas dan dgn jawapan yg telah diberikan itu membuatkan aku membuka mata apakah baik buruk nyee parti ni . ternyata BAIK !
walaupun interview itu dilakukan dgn tidak formal tapi aku rasa sgt puasa hati tak tahu laa kenapa. bnyk aku pelajari dari interview yg tk formal tu . haa , lepas dah tanye kepada pihak tadi , kami pwn aku laa kan dgn sarah n neena nk pergi interview parti lagi satu ( mmg tak dapat laa mentioned parti tu jugak ) biarlah rahsia . hmmmmmmmm . maleh nk bercerita . ok laa , standard laa mule2 aku bg salam nk interview sumee . aduhhh ! berlagak nyee laa cara kau respond kat aku . rasa mcm salah masuk kandang . dah laa mcm berlagak yg paling aku pelik uh kan , soalan lain yg ditanye tapi jawab lain ! apakah itu doeh ? haha ! sampai aku kene ckp " minta maaf yee , soalan yg saya tanye tadi itu tidak terjawab lg tetapi jawab dgn jawapan lain " masuk2 jee soalan pertama , dah kutukkkkk org lain! aduh , soalan tak suruh kutuk dan kenapa kau kene kutuk ? haha , dah maluuuu . tapi dkat sini dah boleh nmpk laa mana satu jawapan dan kata2 yg bernas yg boleh dikaji sendiri . bukan laa aku ni nk jdy bias . aku atas pagar . tetapi dkat sini , aku dapat menilai diatas percakapan seseorang dan point yg diberi . kat sini aku dah tahu laa mana satu yg wajar dipilih , atau yg memang layak utk diberikan kepercayaan :))

2 comments:

Anonymous said...

party mane tu yang bagus?

Anonymous said...

party mane tu yang bagus?