Monday, January 26, 2009

YAHUDI

Palestine , sampai kapan negara itu harus ditimpa bencana ? sampai kapan kekejaman Israel akan diteruskan ? anak-anak kecil teriak menangis kerana kehilangan ibu bapa , ibu bapa menanges melihat jenazah anak mereka terlenjur begitu sahaja . Berlinang air mataku melihat anak-anak kecil di Palestine dibunuh dgn begitu kejam sekali . apakah dosa mereka ? apakah yg mereka lakukan sehingga kaum2 yahudi ini yg tidak mempunyai hati sanggup membunuh mereka . wahai, kaum yahudi adakah engkau ini manusia ataupwn iblis di dunia yg boleh di lihat dgn mata kasar ? Tuhanku , iaitu ALLAH menjadikan setiap hambanya didunia ini dgn mempunyai hati dan perasaan tetapi mungkin kaum2 ini tidak mempunyai hati dan perasaan . begitu comel wajah anak2 kecil tetapi mati begitu sahaja , tidak sempat merasai kenikmatan di dunia dan tidak sempat menjadi khalifah didunia dan jugak tidak sempat merancang masa depan mereka ! siapakah engkau wahai yahudi yg berhak mengambil nyawa mereka begitu sahaja ? engkau adalah pembunuh kaum yahudi ! pembunuh harus menerima balasan yg setimpal dgn nya . spt darah dibayar darah . anak2 kecil berlari ke sana sini menjerit memanggil dimanakah ibu dan ayah mereka ? sedangkan mereka tidak tahu bahawa ibu dan ayah mereka telah dibunuh oleh pembunuh yahudi . aku dapat membayangkan tangisan anak2 kecil yang menjerit ‘ AYAH DIMANAKAH ENGKAU ? mengapakah mereka menjauhkan engkau daripadaku ? mengapa mereka tidak memberi peluang kepadaku langsung utk mencium mu utk kali terakhir ? ibu, setiap pagi aku melihat wajahmu , air mata akan membasahi pipimu mengapakah ini semua berlaku kepada keluargaku ? adakah ibu dan ayahku akan kembali lagi atau mereka akan lenyap sehingga hari qiamat ? ya allah , dimanakah hari kemenangan umat2 islam ?
Mungkin inilah kata2 anak2 kecik yg melihat ibu bapa mereka dibunuh . firman ALLAH SWT ; org2 yahudi dan nasrani tidak akan rasa tenteram dan selamat dan akan terus memburu dan memusuhi umat islam sehingga umat islam atau kita mengamalkan agama mereka . sifat yahudi yg kejam seperti iblis hanya tuhan sahaja yg mampu membalasnya . aku sebagai umat islam tidak meminta balasan yg setimpal dikenakan diatas mereka tetapi memohan dan berdoa kepada tuhanku agar dibuka pintu hatinya dan memeluk agama islam . sesungguhnya agama islam adalah satu-satunya agama yg kekal hingga ke hari kiamat dan agama yg benar . zionis , berhentilah membunuh kanak-kanak, kaum wanita dan org2 tua sesungguhnya mereka itu adalah dari kaum yg lemah . tetapi engkau telah hancurkan segalanya zionis ! hanya tuhan yg sahaja yg dapat membalas atas apa yg telah kau lakukan kepada saudara2 ku disana . saudara seislamku , marilah kita bersama-sama kita sedekah al-fatihah kepada saudara-saudara kita yg telah terkorban akibat oleh penjenayah binatang ini .

14 comments:

Unknown said...

'tidak akan berlaku kiamat sehingga orang islam membunuh orang yahudi sehingg orang yahudi bersembunyi di sebalik pokok dan batu.Pokok dan batu bersuara wahai orang islam!orang yahudi di belakangku bunuhla dia. Kecuali pohon qarkad yang juga merupakan sebahagian daripada yahudi'-sabda nabi saw

kehancuran israel satu hari nanti akan bererti dunia akan berada di hari-hari terakhir menanti semboyan malaikat israfil =)

nice job on the blog..keep it up

Lutfee~ said...

there's no stopping this war unless muslims all around the globe raise with one hand helping each other to face our goddamn enemy.

nice blog.mind if i link u?? ;)

Lutfee~ said...

i link urs already.. ;)

emellia shariff said...

aku setuju sama kau mai!!

Anonymous said...

aku nk boycott kau. bole? :) sbb kau suka pggl aku musibat dgn x jmpa aku kt sunway dgn x bwk mira jmpa aku skali. :((

Unknown said...

bersamalah kita berdoa agar keganasan ini dihentikan.

myzura ameerudeen said...

amin :))

Unknown said...

1 word... awesome...
impressed gle...

PHIRDOTE said...

Boikot sudeyh Yahudi..Amin~

sarah mohammad said...

jadi jom lah angkat pedang!
pakai gladiator dan berlawan.
malangnya kita hanya mampu untuk kesian dan donate.. (geleng2 kepala)

myzura ameerudeen said...

hahahaha !
bodohnyeeee cmmnt kau saarah , dah x tahu nk ckp apa da dgn kau ni
haishh -______-

nymph said...

is there anything we could do other than spread out the truth about the evil israel,we cant stand and fight... kita mampu tgk dan bersedih je tapi tak mampu buat benda lain.

the best way.. doa :)
and boycott

dah one week tak makan mcd

amow said...

GILE LAH LU MAIY

myzura ameerudeen said...

hahaha . bongok laa lu ama :)